Regulamin
Domki Pod Olivką
Aby Państwa pobyt przebiegał miło i przyjemnie, uprzejmie prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie następujących zasad:
Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłata zadatku w kwocie określonej przez Najemcę w ciągu 2 dni roboczych. Wpłaty należy dokonać w ciągu 2 dni od rezerwacji wstępnej ( telefonicznej lub e-mailowej). Dokonanie rezerwacji (wpłacenie zadatku) jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu. Zadatek nie jest zwrotny. W przypadku braku wpłaty zadatku rezerwację uznaje się za nieważną.
Dane do przelewu:
Nazwa odbiorcy: Artur Popko
Nr konta: 32 1020 2791 0000 7602 0020 7597
W tytule przelewu prosimy podać Imię i Nazwisko oraz termin rezerwacji (pobytu)
- 1. Osoby przebywające na terenie ośrodka zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu. Zachowania się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób , do przestrzegania przepisów o ochronie przyrody, przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz do stosowania się do poleceń obsługi ośrodka.
- 2. Każda osoba łamiąca niniejszy regulamin oraz osoba która rażąco narusza podstawowe normy współżycia społecznego (agresywne zachowanie, używanie wulgaryzmów, zbyt głośne słuchanie muzyki) na obszarze ośrodka, zostanie poproszona o opuszczenie miejsca pobytu. Naruszenie któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu stanowić może podstawę do odmowy zawarcia lub rozwiązania w trybie natychmiastowym umowy najmu domku bez uprawnienia do zwrotu kwot uiszczonych na rzecz Wynajmującego. W przypadku odmowy, przekazana policji wraz ze skierowaniem sprawy na drogę postępowania w sprawach o wykroczeniach. Najemca na zasadzie ryzyka ponosi pełną odpowiedzialność za osoby mu towarzyszące oraz osoby, które zostały przez niego lub osoby mu towarzyszące zaproszone w trakcie pobytu.
- 3. Dokonując rezerwacji wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rezerwacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych, nazywane w skrócie RODO. Informacje przetwarzane i przechowywane są przez "Domki pod Olivką" z zachowaniem należytych norm bezpieczeństwa i poufności.
- 4.. Warunkiem każdej rezerwacji jest wpłata zadatku w kwocie określonej przez Najemcę w ciągu 2 dni roboczych. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją warunków rezerwacji i regulaminu. Zadatek nie podlega zwrotowi. W przypadku braku wpłaty zadatku rezerwację uznaje się za nieważną.
- 5.Najemca przy rezerwacji jest zobowiązany do podania liczby osób uprawnionych do korzystania z domku. W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z domku (bez zgody i wiedzy Wynajmującego), Wynajmujący zastrzega sobie prawo do naliczenia Najemcy dodatkowej opłaty za bezumowne korzystanie z domku w wysokości 30 % ustalonej opłaty za pobyt od każdej nadliczbowej osoby.
- 6.. Osoby przebywające na terenie ośrodka podlegają obowiązkowi meldunkowemu. Zameldowanie i opłata za pobyt uiszczana jest z góry gotówką przez najemcę w dniu przyjazdu.
- 7.Cena za pobyt nie obejmuje opłaty miejscowej, określonej Uchwałą Gminy Mielno. Opłata miejscowa pobierana jest gotówką w dniu przyjazdu. Umowa zawarta pomiędzy stronami obejmuje wyłącznie możliwość korzystania z domków i ich wyposażenia. Nie obejmuje jakichkolwiek innych kwestii, w tym dojazdu, wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu
- 8.. Do ceny pobytu doliczany jest koszt prądu i wody, według zużycia. Rozliczenie następuje w dniu wyjazdu.
- 9.Jeśli z przyczyn niezależnych od Wynajmującego przyjazd lub pobyt Najemcy uległ opóżnieniu lub skróceniu (trudności komunikacyjne, strajki, powody osobiste) żaden zwrot należności za niewykorzystany pobyt nie jest zwracany.
- 10.Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 w dniu przyjazdu do godz. 10:00 dnia następnego. W przypadku braku możliwości dotarcia lub wyjazdu we wskazanych godzinach, Najemca zobowiązany jest do wcześniejszego powiadomienia telefonicznie Wynajmującego. Zmiana godzin możliwa jest jedynie po wcześniejszych uzgodnieniach i związana jest z dodatkową opłatą w wysokości 100,00 zł.
- 11.Przekazanie domku i zdanie kluczy następuje w obecności właściciela lub personelu ośrodka, po uprzednim dokonaniu zapłaty za okres objęty rezerwacją. Najemca po przyjeździe, ale przed wprowadzeniem się zobowiązany jest odebrać domek, tzn. sprawdzić stan mebli, okien i pozostałych urządzeń znajdujących się w domku, jak również stan sanitarno- higieniczny. Brak uwag w tym okresie uważa się za stwierdzenie, iż domek został przekazany bez jakichkolwiek zastrzeżeń co do stanu (w tym stanu urządzeń).
- 12.Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i urządzeń technicznych powstałych z winy osób wynajmujących oraz osób odwiedzających. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
- 13.Od przyszłego Najemcy pobierana jest kaucja na poczet zniszczeń w wysokości 200 PLN, którą należy uiścić po przyjeździe. Kaucja podlega zwrotowi w całości pod warunkiem, że podczas pobytu w obiekcie nie zostały wyrządzone szkody.
- 14.Przed opuszczeniem domku należy zamieść zajmowany domek, umyć i schować naczynia oraz sztućce, opróżnić szafki, uprzątnąć kuchnię oraz łazienkę, wynieść śmieci do pojemników. Domek oraz teren wokół domku zostawić we względnej czystości. Pozostawienie brudnego domku skutkować będzie pobraniem dodatkowej opłaty za sprzątanie w wysokości 100 zł.
- 15.Najemca nie może użyczać albo oddać domku letniskowego w podnajem innym osobom
- 16Przebywanie osób trzecich spoza ośrodka w domkach i na terenie ośrodka po godz. 22:00 jest zabronione
- 17.W razie zagubienia kluczy od domku Najemca zobowiązany jest do zwrotu kosztów za wymianę zamków w zryczałtowanej kwocie 250,00 zł.
- 18.Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:0007:00. Korzystający z usług Ośrodka nie mogą zakłócać wypoczynku innym wczasowiczom.
- 19.W domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, używania otwartego ognia (m.in. świeczek, lampek naftowych, gazowych, własnych kuchenek elektrycznych i gazowych) oraz e-papierosów (prosimy o korzystanie z popielniczek znajdujących się na tarasie.). Za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna w wysokości 500,00 zł, doliczana do rachunku Najemcy.
- 20.W domkach zabrania się czyszczenia i smażenia ryb, za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna w wysokości 500,00 zł, doliczana do rachunku Najemcy.
- 21.Na terenie ośrodka obowiązuje bezwzględny zakaz używania nielegalnych środków odurzających
- 22.. Rozpalanie grilii możliwe jest tylko w miejscach wyznaczonych przez właściciela lub obsługę ośrodka z zachowaniem szczególnej ostrożności i przepisów P-Poż. (obowiązuje zakaz rozpalania grilli na tarasach. Zużyty węgiel pozostały z grilla prosimy wyrzucać do metalowego pojemnika.
- 23. Zabrania się samodzielnych napraw, modernizacji sprzętu będącego na wyposażeniu domków.
- 24.Wszelkie uwagi, usterki w domkach bądź na terenie ośrodka prosimy zgłaszać na bieżąco pod nr telefonu +48 667 121 164.
- 25.Dla każdego domku jest przeznaczone jedno miejsce parkingowe bezpłatne. Parking jest niestrzeżony.
- 26.Właściciel Ośrodka nie ponosi odpowiedzialności materialnej za rzeczy należące do gości pozostawione w domku lub na terenie ośrodka, jak również nie ponosi odpowiedzialności prawnej jak i materialnej za szkody lub kradzież samochodów pozostawionych na parkingu ośrodka (parking niestrzeżony). Obowiązek zabezpieczenia swoich rzeczy przed kradzieżą i zniszczeniem spoczywa na ich właścicielach.
- 27.Właściciel Ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach lub pokojach przedmioty wartościowe i środki pieniężne, dlatego należy zachować należytą staranność związaną z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku lub pokoju.
- 28.. Właściciel Ośrodka nie odpowiada za niedogodności spowodowane z przyczyn od niego niezależnych, np. przerwy w dostawie prądu czy wody, bądź braku sygnału TV lub internetu itp.
- 29.Za bezpieczeństwo dzieci na terenie Ośrodka odpowiadają rodzice lub opiekunowie. Zakazuje się niepozostawiania dzieci bez opieki, szczególnie na placu zabaw.
- 30.Na terenie Ośrodka nie można grać w piłkę.
- 31.Na placu zabaw nie wolno śmiecić.
- 32.Zezwolenie na pobyt psów w Ośrodku możliwe jest jedynie po zgłoszeniu tego faktu podczas rezerwacji i otrzymaniu zgody Wynajmującego za dodatkową opłatą w kwocie 30 zł/doba. Akceptujemy wyłącznie małe pieski.
- 33.Właściciele zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień psa, sprzątania nieczystości oraz wyprowadzania zwierząt na spacery poza teren Ośrodka. Psy należy utrzymywać wyłącznie na smyczy i z kagańcem. Właściciele zwierząt ponoszą za nie pełną odpowiedzialność. Stanowczo zabrania się pobytu zwierząt na terenie placu zabaw.
- 34.W celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony osób i mienia, w naszym ośrodku prowadzony jest monitoring. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych jest "Domki pod Olivką" z siedzibą w Sarbinowie, 76-034, ul. Wiosenna 6.
- 35.Wynajmujący może odmówić wynajmu domku Najemcy, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin.
- 36.Jeżeli przyszły najemca domku nie zgłosi się w umówionym dniu i nie ureguluje należności rezerwacje uznaje się za nieważną.
- 37.. O wszystkich sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyduje Wynajmujący.